неділю, 24 квітня 2011 р.

Мінськ, Голокост і Маяковський у Програмі Фестивалю SpaceLiberty

Конкурсну програму Фестивалю SpaceLiberty урізноманітнили асоціація на вірші Володимира Маяковського "Мій М..." та історія про мінське ґетто в часи Голокосту "Напиши мені листа" білоруської режисерки Анни Суліми.

Анна Ніколаєвна Суліма народилася в білоруському місті Ґродно. Закінчила коледж мистецтв у рідному місті, Мінський університет культури та мистецтв, а також столичну Академію мистецтв. На даний момент займається постановкою перформенсу на тему Голокосту. У вільний час пише вірші й накладає на них звуки та музику.

У музичному фільмі "Мій М..." молода дівчина знаходить у книзі В. Маяковського засушеного опалого листка... Вона згадує, як підібрала цього листа колись восени у місті... "Мій М... – це і мій Мінськ, і мій Маяковський, і мій чоловік..." - пояснює назву своєї стрічки авторка.

Інший її фільм веде мову про геть інше. Документальна стрічка "Напиши мені листа" оповідає про сумні та жахливі події, що відбувалися в Мінську за часів німецької окупації території Білорусі.

Немає коментарів:

Дописати коментар